Můj blog

Text ,,Můj blog" je mou vlastní úpravou na známou melodii ,,Můj čas" z kultovního seriálu ,,Sanitka". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Můj blog,
je pouhopouhé prozatím.
Tvůj blog,
může říct nic ti nevrátím.
Rád, tak rád bych psal
blog mou mysl mi vzal
tak píšu dál,
co v myšlenkách mi stále ulpívá.
 
 
Ref. 1.
Příteli vstávej jsem tu zas,
do kláves bouchám jako ďas
zbav mě hrůzy mé, vášně mé
co nejdřív.
Příteli v compu jsi má část
kus času mého začni krást
dej mi lásku svou, sílu tvou
a té nejvíc.
 
Tak z mého spánku můžeš brát,
ty víš já hrávám s myší rád
vždyť i ty sdílíš kletbu mou
pekelnou.
 
Můj blog,
je droga z polí makových.
Tvůj blog,
jsi sluha pánů netových.
Rád bych brouzdal zas
jen lánem žitných klas
co dělat mám,
když computer je vládce nade mnou
 
Ref. 2.
Příteli vstávej jsem tu zas,
do kláves bouchám jako ďas
zbav mě hrůzy mé, vášně mé
co nejdřív.
Příteli v compu zboř tu hráz
ať netrápí mě věčný mráz
vrať mi lásku mou, sílu mou
a té nejvíc.
 
Tak z mého spánku nechtěj brát,
ty víš jak hrávám s myší rád
přestaň už sdílet kletbu mou
pekelnou.
 
Toužím tak vidět krásy, krás
pějící ptáky vůkol zas
chci odpoutat se z opratí
prokletí.

Autor: Vladimír Řehák | středa 26.11.2014 23:33 | karma článku: 6,67 | přečteno: 200x
  • Další články autora

Vladimír Řehák

V duchu hesla „Kdo, když ne my, kdy, když ne teď!“

17. listopadu 2016 v metropoli České republiky se opět rozhostila nálada a slogan,,Pravda a láska vítězí nad lží a nenávistí" se opět přiblížil svému záměru.

18.11.2016 v 12:39 | Karma: 13,97 | Přečteno: 801x | Diskuse| Politika

Vladimír Řehák

Lež má krátké nohy a jmenuje se Andrej

Dovolil jsem si opsat slovo za slovem krátký úryvek Andreje Babiše z projevu, který pronesl 23.3.2016 na půdě PSP ČR. A něco mi na něm nesedí? Doufám, že nebudu sám, kdo má tentýž dojem.

24.3.2016 v 2:50 | Karma: 26,27 | Přečteno: 1118x | Diskuse| Politika

Vladimír Řehák

Nie je to dôvod, prečo odísť?

Jak to tak vypadá, tak kauza ,,Čapí hnízdo" graduje. Šéfka kontrolního výboru Evropského parlamentu Ingeborg Grässleová vydala prohlášení.

21.3.2016 v 21:17 | Karma: 21,36 | Přečteno: 872x | Diskuse| Společnost

Vladimír Řehák

Buď nám Babiš milostiv!

Obstrukce byly odstraněny. Opozice byla umlčena. A demokracie byla pošlapána. Koalice pseudodemokratů ČSSD + KDU-ČSL + ANO může tleskat. Styl jakým opozici zamezila přednes návrhů či argumentů, byl sice bez nábojů, ale kalašnikov.

10.2.2016 v 22:52 | Karma: 24,78 | Přečteno: 903x | Diskuse| Politika

Vladimír Řehák

Nevěřím v Boha...

Krátce po sametové revoluci, někdy v roce 1990, zaznělo v jednom z brněnských kostelů kázání, které mladý kněz začal provokativně slovy: „Nevěřím v Boha...“

2.1.2016 v 19:00 | Karma: 13,54 | Přečteno: 1013x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Vláda odvolala velvyslance v Rusku Pivoňku, řekl ministr Lipavský

5. května 2024  12:59,  aktualizováno  13:12

Vláda odvolala českého velvyslance v Rusku Vítězslava Pivoňku, řekl v neděli v diskusním pořadu...

Malostranský zápisník: Když nevíš, kudy kam, majzni soka Putinem!

5. května 2024

Premium Jak odvrátit pozornost od kočkopsího tandemu Vondra-Niedermayer? Kdo zase znásilnil českého...

Poslance SPD jsem zbil já, přiznal se 17letý mladík. Došlo k dalšímu ničení

5. května 2024  11:22,  aktualizováno  12:56

Drážďany v sobotu zaznamenaly další předvolební útok. Tentokrát šlo o stánek protiimigrační...

VIDEA TÝDNE: Nehoda ve Vysočanech, nahá umělkyně i útok mečem v Londýně

5. května 2024  12:55

V pražských Vysočanech sjel řidič Porsche ze silnice a srazil ženu s kočárkem. Žena utrpěla vážná...

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Jsem ten, jenž má přání, býti psavcem bez přestání.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám