Diskuse

Miloši ...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:) Erben by se bavil :)

1 0
možnosti
Foto

Všem géniům přes češtinu děkuji za upozornění na pravopisné chyby. Již jsem ,,šakaly" napravil. Tedy alespoň doufám. :-) Nyní mě můžete peskovat jak ubohá je má veršovánka. Jsem přesvědčen, že vy všichni svedete lepší a hodnotnější, se kterou se mi jistě velmi rádi pochlubíte. Neb co je lepší než poukazovat na nedokonalosti dokonalostí, že? Tak do toho básníci přeji hodně.R^:-)

0 0
možnosti
JB

No... nejsem génius přes češtinu, mám z ní jen maturitu. Promiňte mi můj názor, ale pokud veřejně publikujete, mohl byste si po sobě svůj text  přečíst. Pak se jistě vyhnete hrubkám, které zvláště v "angažované" poezii působí jako "těžký trapas". Zkuste se třeba mrknout znovu i na Vaše jiná díla  (Můj blog, Machinamentum.....)

A pokud poukazujete na Zemanovy nedokonalosti (a ne že by nebylo nač), bude super, když to uděláte "dokonalostí", že jo?;-)

0 0
možnosti
JB

"pak-li v silách mých to bude snad zveršuji i básně". Já si myslím, že to není ve Vašich silách... Pomíjím "ideové vyznění", je to Váš názor a máte na něj právo. ALE "MEZI ŠAKALI"!?!?!?!?!?!?

(Malá nápověda - šakal bez šakala jako pán bez pána).

A nevěřím, že to byl jen překlep.

0 0
možnosti
Foto

Správně, nebyl to překlep. Byla to chyba! Se šakaly a jinými i/y jsem měl vždy problémy. Ovšem důležité je si přiznat nedostatek. Poukazovat na nedokonalost ostatních svede téměř každý. Ale i přesto děkuji.

0 0
možnosti
FS

RvAutore,víte o tom,že je to jenom ubohost?! " HRDINO" !!

6 0
možnosti

J90a52n 12Š89u77r85c

23. 11. 2014 13:59

Salajko, víte o tom že je drzost že vy jako donašeč a agent StB tady vůbec píšete ty svoje "moudra?" Neměl by jste spíše prosit o odpuštění?

1 1
možnosti
SN

:-)  Vystavil jste si tímto duchaplným blábolem vysvědčení o svém IQ a duševní úrovni. Jen víc takových Řeháků ! Možná se dočkáte i potlesku a užijete si svou kratičkou chvíli slávy přes víkend.  RvRvRv

4 1
možnosti
Foto

;-D  ,,Názory jsou jako zadek, každý má nějaký." David Coulthard ;-D

1 0
možnosti

Plakaly - šakaly, NÉASI?

2 0
možnosti
Foto

A tak na vlně populu si svobodně virtuálně vodevírám papulu;-O8-o:-P Ale i tak dobrou...brou, brou;-)

4 3
možnosti
JR

J36a91r94a 70R35a91n91k

23. 11. 2014 7:26

Nedelate to presne tak soudruhu?

0 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS