Diskuse

Pane repetente

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Asi neodpustí. On by to napsal daleko jemněji a vtipněji:-))

0 0
možnosti

Už se těším, až to zahrají v rádiu :-)

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre dalo Vám to jistě práci, ale zkuste místo takovýchto rýmovaček raději napsat normální protizemanovský text.

Básničky, odrhovačky, povinné jásání, kim-ir-senovské červené karty, davová hysterie....jedním slovem trapné:-)

1 0
možnosti
Foto

Víťo, Vaše reakce má jistě své opodstatnění, 

což však nelze akceptovat buď jak buď.

Já zůstanu věren rýmům, jichž toliko už není,

a zda budou čtivé? Tak to opravdu ,,Bůh suď".

Pak-li, že dle slov soudě, nepřijímáte můj rým 

mám jednu prosbu k Vám. Nečtěte mě!

Ta rada je upřímná, i přesto ten názor kritický toliko ctím, 

a jen pro Vás dnes zavírám ten svůj ,,trapný" veršovací krám.:-)

1 0
možnosti

L86e50o 28W36o68l65f

19. 11. 2014 20:09

Měl jste tam nechat toho pussydenta. ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Rozmyslel jsem si to, když jsem si vzpomněl na dobu před pětadvaceti lety, kdy jsme provolávali ,,nejsme jako oni":-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 642x
Jsem ten, jenž má přání, býti psavcem bez přestání.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám